BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 25, 2010

Life After SPM ♥

Well, people knows rite SPM is over now.

Only for the 2010 candidates lahh.
ok. i'm talking bout what is my routine after not being a school student anymore.
hahaha! quiet boring.
stay at home only 4 3 days. then i'm starting to miss all my friends. siap mimpi doe. adoii. yahh. still contact but less chat. hurm?
ye lahh. smua bz hangout. lepak2. chatting dgn member lama. Andd the main point is, semua stay jauh2. thats y lah susa nk hangout skali. nk hangout pon kalo no permission pon. tade guna an.
Now,i'm realise something. thanks a lot to my hubby HARIRI DIN. u really2 open up my eyes. tayah tanya lah apsal. its hard 2 explain it. starting to realise my new life is just begin. Ye lah. aku bukan kanak2 lagi. my physical appearance pon da berubah. Nampak gaya pon da bukan cam dak sekolah.
Andd, congrate 2 me. ahah! sebab dapat kerja. its hard 2 find a job rite. tp aku gila senang dpt. So i will hold my mom's advice. "da dapat 2,jangan lahh maen2, kerja elok2 bg org suka kita." ok mommy.! Bila da dapat kerja, baru pkir, a'ah an, aku da besar lahh.. then,big smile on my face. :D
Actually,aku ta rasa pon nk kerja. Then i'm thinking of job experience. andd yah. kene cari duet sniri lah pulak. takan lah nk guna duet mak lagi. cakap da besar. Andd 2 fill my long holiday. make my self busy. Ade sebab jugak nk bagi bz diri nie. nk bagi masa jadi cepat, hahaa! cepat lahh hubby aku balek plkn. :P
Be more mature now. seriously. i've change. So korang yg nk gelak2 ngan aku 2, haha! still open lahh. just terlalu mrapu tahap kanak2 2 aku malas nk layan. sorry ok. gtau awal2. ok lah.
Chill. ♥